HOW DID WORKING IN A CLOTHING STORE CHANGE ME

Sellel suvel olin esimest korda päris ametlikult ja pikaaegselt (kelle jaoks on 3 kuud pikk aeg, kelle jaoks mitte...) tööinimene. Mulle avanes võimalus olla osa Põldma Kaubanduse perekonnast. Ma ei kahetse otsust veeta enamus oma suvest kaubanduskeskuses, sest see kogemus andis mulle inimesena nii palju juurde ja tõi selgust tulevikuplaanidesse. On ütlus, et "vali töö, mida armastad ja sa ei pea ühtegi päeva oma elus töötama". Läksin tööle hea meelega ja lahkusin samuti positiivses meeleolus. Kui sind huvitavad riided või moemaailm üleüldiselt, soovitan kindlasti vähemalt mõnda aega riidepoes ennast proovile panna. Mina võtsin endaga kaasa oskused, mis ka muidu igapäevaelus kasulikud on.




This summer I had my first chance to work at a clothing store. I don't even regret spending most of my holiday in a shopping centre because this experience gave me so much and made me a lot more confident towards the future. They say that you should choose a job you love and you never have to work a day in your life. It's so accurate as I woke up wanting to go to work and also finishing my day in a positive mood. In case you're into fashion or clothing, I suggest you to try working in a clothing store for a while at least. Let me tell you what I learned.


xoxo

Sildid: