Ikka lühemaks


Minu juuksed on läbi aegade olnud väga pikad ja väga lühikesed. Kui ma 5. klassis esimest korda oma ilusad pikad kiharad ekstreemselt lühikeseks lasin lõigata, lubasin endale, et never ever ei tee ma enam seda viga. Kui kuulsin kuskilt, et mõni pikajuukseline neiu tahab pikkadest juustest loobuda, tegin kohe pika selgitustöö, kuidas nad seda 2 aastat kahetsevad. Tegelikult ei ole asi üldse nii hull, sest minu juuksed kasvasid päris kiiresti ja olid tervemad kui kunagi varem. Juuksevärvi pole nad kunagi tunda saanud ja selle eest saan ma tänada ainult oma ema, kes vaatamata mu jonnile ei lubanud mul juukseid ära värvida. Nüüd olen juba sellises vanuses, et oskan ise tagajärgi hinnata ja naljalt lillalt või roosat ei katsetaks. 

Aga kaua ikka viitsib ühesuguse soenguga ringi käia? Igavaks kisub. Suve tulekuga liiguvad mõtted jälle lühemate juuste poole ja vaheldus oleks oioi kui hea. Pinterestis (minu konto leiab paremalt ribalt sotsiaalmeedia alt) on silma jäänud paljud pildid, millest mõned lemmikumad ka välja valisin. Väga paljude, sealhulgas ka minu südame on võitnud balayage tehnika, mille tulemus sarnaneb ombrega, kuid on pisut loomulikum. Minu järgmise juuksurikülastuse ajal võib midagi taolist isegi teoks saada. ;)

xoxo 

Sildid: